NUIS/NIEBERT - Drie jongeren hebben het Sint Maartenfeest dinsdagavond voor een aantal kinderen in Nuis-Niebert flink verpest. Op en rond de Offeringalaan in het dorp hadden de drie zich verkleed als clowns en liepen daarbij met griezelmaskers op. Sommige kinderen met lampionnen schrokken hier zo van dat ze snel de straat uitrenden. ,,Een zeer slechte grap. We hopen dat de jongeren zich realiseren wat ze aangericht hebben'', schrijft de website www.nuisniebert.nl
via http://ift.tt/1wTBAtc
via http://ift.tt/1wTBAtc