donderdag 6 november 2014

FNV: Bouwvakkers Groninger Forum onderbetaald (update)

GRONINGEN - Uitzendkrachten die meewerken aan de bouw van het Groninger Forum en de Sontbrug in Groningen worden fors onderbetaald. Dat zegt vakbond FNV in een brief aan de gemeente.



via http://ift.tt/1tDuPZU