Groningen
donderdag 6 november 2014
FNV: Bouwvakkers Groninger Forum onderbetaald (update)
GRONINGEN - Uitzendkrachten die meewerken aan de bouw van het Groninger Forum en de Sontbrug in Groningen worden fors onderbetaald. Dat zegt vakbond FNV in een brief aan de gemeente.
via
http://ift.tt/1tDuPZU
‹
›
Homepage
Internetversie tonen