OLDEHOVE - ‘Van dorp tot dorp'. Zo heet het wandelproject voor 55-plussers dat volgend jaar en in 2016 op touw wordt gezet door de stichting die in Oldehove jaarlijks op Koningsdag de Oranjerun organiseert.
via http://ift.tt/1xhTxkT
via http://ift.tt/1xhTxkT