zondag 12 oktober 2014

Vrouw slaat en bijt ambulancemedewerker

GRONINGEN - Een 23-jarige vrouw uit Groningen heeft zaterdagnacht in de Oosterstraat een ambulancemedewerker geslagen en gebeten. Ze is door de politie aangehouden.



via http://ift.tt/1tlz4wa