Groningen
zondag 12 oktober 2014
Vrouw slaat en bijt ambulancemedewerker
GRONINGEN - Een 23-jarige vrouw uit Groningen heeft zaterdagnacht in de Oosterstraat een ambulancemedewerker geslagen en gebeten. Ze is door de politie aangehouden.
via
http://ift.tt/1tlz4wa
Nieuwere post
Oudere post
Homepage