Groninger popbandjes zijn voorlopig uit de brand. Ze kunnen een jaar langer repeteren in Het Viadukt onder de zuidelijke ringweg. Het Viadukt moest aanvankelijk volgend jaar verkassen vanwege de ombouw van de ringweg. Omdat de stichting maar niets hoorde van de gemeente en vreesde voor het voortbestaan, ging er een brief naar de gemeente. In één jaar aan nieuw pand vinden, verbouwen en verhuizen zou niet mals zijn. Het Viadukt wilde graag duidelijkheid. Die is er tot en met 2016. Een oplossing voor de periode daarna is er nog niet.
via http://ift.tt/1uGoRtY
via http://ift.tt/1uGoRtY