DELFZIJL - Het was een topstuk bij het Groninger theaterfestival A Star is Born in 1996: het drijvende Maki-paviljoen. Maar in de jaren daarna verpieterde het. Groningen Seaports kocht het van de stad Groningen voor 50 cent. Nu blinkt het weer als nieuw.
via http://ift.tt/10DWW1d
via http://ift.tt/10DWW1d