vrijdag 10 oktober 2014

Van Lente (PvdA) uit gemeenteraad

GRONINGEN - Erica van Lente verlaat de Groninger gemeenteraad. De PvdA'er wordt opgevolgd door Diederik van der Meide. Van Lente zegt het sinds de verkiezingen lastig te vinden haar rol als raadslid met overtuiging in te vullen. Ze wil zich meer richten op haar maatschappelijke loopbaan.



via http://ift.tt/1q5f7mq