Het kabinet steekt bijna 10 miljoen euro in spoorverbeteringen in Groningen en Ermelo. De regio verdubbelt dat bedrag. In Groningen gaat het om een nieuwe spoortunnel, in Ermelo wordt een spoorovergang veiliger gemaakt voor fietsers en wegverkeer.
via http://goo.gl/iHvVLn