Ihsan S. zat van 2010 tot 2014 in de gemeenteraad van Delfzijl met zijn eigen partij Sociaal Delfzijl. Hij viel op door vrijwel nooit aanwezig te zijn. Wel kreeg hij pakweg 30.000 euro als vergoeding voor zijn ‘raadswerk'. Bij de verkiezingen dit jaar kreeg hij niet genoeg stemmen voor opnieuw een zetel in de raad.
via http://ift.tt/1q84WNO
via http://ift.tt/1q84WNO