zondag 12 oktober 2014

Modellen in spe massaal naar Groningen

GRONINGEN - Ze komen uit Den Bosch, Eindhoven, Den Haag naar Groningen. Als bijen op de honing. In de Euroborg is zondagochtend het Model & Fashion Event begonnen en dat trekt zo'n 200 meiden (en een paar jongens) uit het hele land die dromen van een carrière als model. Op het evenement zijn vijftien castingbureaus aanwezig, waaronder scouts uit Milaan, op zoek naar vers talent. De modellen in spe krijgen een fotoshoot, catwalktraining, visagie en hun haar wordt gekapt.



via http://ift.tt/1z1ulCq