vrijdag 3 oktober 2014

Meer werk in Oost-Groningen

WINSCHOTEN/DEN HAAG - Er komt een plan om meer mensen in Oost-Groningen aan het werk te krijgen. De contouren voor zo'n masterplan worden vanmorgen in Winschoten besproken met staatssecretaris Jetta Klijnsma (PvdA) van Sociale Zaken en Werkgelegenheid.



via http://ift.tt/1uiu1e1