SAPPEMEER - In de Noorderstraat in Sappemeer is maandag aan het begin van de middag een man opgepakt door de politie. Hij werd ervan verdacht zijn vriendin te hebben bedreigd. De politie vermoedde dat de man een wapen bij zich droeg. Agenten waren daarom uitgerust met kogelwerende vesten. De man reed op het moment van de aanhouding op een fiets met een vrouw. Ze zijn klemgereden. Ook de vrouw is aangehouden.
via http://ift.tt/1s3eqjc
via http://ift.tt/1s3eqjc