GRONINGEN - De veters gestrikt, een banaan gegeten en de zweetband om het hoofd. Ruim 21.000 hardlopers renden zondag tijdens de 4Mijl van Groningen van de Hortus in Haren tot op de Vismarkt in Groningen.
via http://ift.tt/1D6vIy8
via http://ift.tt/1D6vIy8