zaterdag 4 oktober 2014

‘Hof' van gevel Groninger verzorgingshuis

GRONINGEN - De naam Pelsterhof staat nog op de gevel, maar het verzorgingshuis in de Groninger binnenstad gaat voortaan verder onder de naam De Pelster. ,,Die past beter bij Zinn'', zegt Chris Bos van de moederorganisatie. ,,De Dilgt heet ook al lang geen Dilgtoord meer.''



via http://ift.tt/Z1VbcM