Groningen
donderdag 9 oktober 2014
Groningse bestuurders willen wijder risicogebied bevingen
Het aardbevingsgebied moet officieel worden uitgebreid. Naast negen Noord-Groningse gemeenten moeten ook de stad Groningen en Hoogezand-Sappemeer aanspraak kunnen maken op compensatie.
via
http://goo.gl/bOC94c
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Mobiele versie tonen