donderdag 9 oktober 2014

Groningse bestuurders willen wijder risicogebied bevingen

Het aardbevingsgebied moet officieel worden uitgebreid. Naast negen Noord-Groningse gemeenten moeten ook de stad Groningen en Hoogezand-Sappemeer aanspraak kunnen maken op compensatie.



via http://goo.gl/bOC94c