donderdag 9 oktober 2014

Drie 'foute' agenten korps uitgegooid

GRONINGEN De eenheidsleiding van de politie Noord-Nederland heeft per direct drie politiemedewerkers de laan uitgestuurd. De drie medewerker zijn disciplinair gestraft in verband met ernstig plichtsverzuim.



via http://ift.tt/1sgtzxI