DRENTHE - Snelheidsovertreders kunnen hun boete vanaf volgende week sneller op de mat verwachten. Twee nieuwe digitale flitspalen worden in de loop van volgende week aangezet in Drenthe. Deze werken sneller dan de analoge palen.
via http://ift.tt/1rDQp1X
via http://ift.tt/1rDQp1X