dinsdag 7 oktober 2014

Den Oudsten wil ontwikkelen in Groningen

GRONINGEN - De nieuwe burgemeester van Groningen, Peter den Oudsten, noemt zichzelf een ontwikkelaar. ,,Ik ben niet iemand die op een winkel past, vraag dat maar na in Enschede'', zei hij donderdagmiddag in het Groninger stadhuis waar hij was om kennis te maken.



via http://ift.tt/1vK9WMf