OUDE PEKELA - Bij het gemeentehuis in Oude Pekela is woensdagavond gedemonstreerd tegen de aanwezigheid van asielzoekers in het dorp. De initiatiefnemers, die via sociale media een oproep hadden gedaan om zoveel mogelijk mensen bij elkaar te krijgen, stellen dat ze het zat zijn dat asielzoekers samenscholen rond het gemeentehuis en in het daar achter gelegen park.
via http://ift.tt/1riwwHs
via http://ift.tt/1riwwHs