vrijdag 10 oktober 2014

CDA Oldambt verlaat coalitie

WINSCHOTEN - De CDA-fractie van de gemeente Oldambt verlaat de coalitie. Het CDA kan de begroting 2015 niet unaniem steunen, is de officiƫle lezing. Breekpunt was volgens fractievoorzitter Geert Van de Wal dat het CDA niet wilde instemmen met een verhoging van de OZB met tien procent.



via http://ift.tt/1tJh5dd