Groningen
zaterdag 11 oktober 2014
Brandweer lanceert campagne tijdens 4Mijl
GRONINGEN - Tijdens het hardloopevenement de 4Mijl van Groningen lanceert de brandweer zondag een campagne die ervoor waarschuwt dat je bij brand snel je huis uit moet.
via
http://ift.tt/1vWqAIQ
‹
›
Homepage
Internetversie tonen