zaterdag 11 oktober 2014

Brandweer lanceert campagne tijdens 4Mijl

GRONINGEN - Tijdens het hardloopevenement de 4Mijl van Groningen lanceert de brandweer zondag een campagne die ervoor waarschuwt dat je bij brand snel je huis uit moet.



via http://ift.tt/1vWqAIQ