DEN HAAG - Het aardgasveld in het Groningse Slochteren had de Nederlandse staat 85 miljard euro meer op kunnen leveren dan de 265 miljard die de afgelopen ruim 50 jaar zijn binnen gekomen. Dat blijkt uit een rapport van de Algemene Rekenkamer.
via http://ift.tt/1uWDREe
via http://ift.tt/1uWDREe