Groningen
woensdag 10 september 2014
Vuilnis mogelijk onder grond in Delfzijl
DELFZIJL - Inwoners van de binnenstad van Delfzijl moeten hun vuilnis mogelijk in ondergrondse containers kwijt in de toekomst. De gemeente bekijkt of het handig is ze te plaatsen.
via
http://ift.tt/1qFm2qr
‹
›
Homepage
Internetversie tonen