ZUIDHORN/ADUARD - Unaniem omarmde de gemeenteraad van Zuidhorn maandagavond de plannen voor de aanleg van een rondweg om Aduard. In totaal is ruim 16 miljoen euro met het plan gemoeid. De gemeenteraad besloot 'ja' te zeggen tegen het voorstel van B en W om als gemeente hieraan 2,35 miljoen bij te dragen. Op 24 september buigen provinciale staten zich over het plan.
via http://ift.tt/1tnwNMj
via http://ift.tt/1tnwNMj