maandag 8 september 2014

Stankoverlast door rioolwater in sloot

GRONINGEN - Door een storing bij het rioolgemaal aan de Berlageweg in Groningen is rioolwater in de sloot terecht gekomen. Bewoners uit de wijk De Hunze hebben geklaagd bij de gemeente Groningen. Monteurs zijn aan het werk om de storing te verhelpen.



via http://ift.tt/1nFUgFg