vrijdag 12 september 2014

Meerderheid Bellingwedde tegen begroting Synergon

WEDDE - De meeste gemeenteraadsleden van Bellingwedde zijn tegen de begroting 2015 van Synergon. Ze steunen daarmee het voorstel van burgemeester en wethouders. Die vinden de 664.000 euro, die Bellingwedde volgend jaar op moet hoesten voor het werkvoorzieningschap, te veel. ,,We hebben drie ton uitgetrokken, meer kunnen we niet betalen'', zegt wethouder Wim 't Mannetje (foto).



via http://ift.tt/1qqjKMJ