Groningen
vrijdag 12 september 2014
Gaslek in Slochteren
SLOCHTEREN - Aan het Padje in Slochteren is vrijdagochtend een gaslekkage geweest. Inmiddels heeft netbeheerder Enexis het lek gedicht.
via
http://ift.tt/WSfRmp
‹
›
Homepage
Internetversie tonen