Groningen
vrijdag 12 september 2014
Eerste Groninger laadpunt elektrische auto's
MARUM - Bij tankstation Mienscheer aan de A7 tussen Leek en Marum is gistermiddag het tiende laadstation voor elektrische auto's aan de snelweg in ons land geopend.
via
http://ift.tt/1tFflTA
‹
›
Homepage
Internetversie tonen