vrijdag 12 september 2014

Eerste Groninger laadpunt elektrische auto's

MARUM - Bij tankstation Mienscheer aan de A7 tussen Leek en Marum is gistermiddag het tiende laadstation voor elektrische auto's aan de snelweg in ons land geopend.



via http://ift.tt/1tFflTA