Het Dagblad van het Noorden hoort veel verhalen van stadjers die te maken krijgen met een flat in hun achtertuin. Groningen groeit en vastgoedbazen spelen daar op in. Ze doen feitelijk niets verkeerd en bouwen snel veel appartementen of studio's. In veel gevallen echter, zijn de oorspronkelijke omwonenden niet zo blij met het nieuwe pand op een plek die eerst leeg was.
via http://ift.tt/1CObRV6
via http://ift.tt/1CObRV6