zaterdag 13 september 2014

Bezorgd Groningen haalt uit naar NAM

LOPPERSUM - De negen gemeenten in Noord-Groningen zijn diep bezorgd en verontwaardigd over de uitvoering van het gaswinningsakkoord dat in januari is afgesloten. Er is forse kritiek op de NAM.



via http://ift.tt/WWcZox