FC Groningen-directeur Hans Nijland heeft geen goed woord over voor de handelswijze waarop het management van Filip Kostic te werk gaat. Volgens Nijland probeert de zaakwaarnemer op een zeer vervelende wijze een transfer te forceren. Lees verder...
via http://goo.gl/OS1cGO
via http://goo.gl/OS1cGO