Groningen
dinsdag 12 augustus 2014
KEI-week: Guido (20) staat er blanco in
De KEI-week, een spannende tijd voor eerstejaars studenten in Groningen. Wie zijn ze, wat gaan ze doen, wat zijn hun verwachtingen? Vandaag Guido uit Haarlem.
via
http://ift.tt/1BaItaQ
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Mobiele versie tonen