Groningen
dinsdag 12 augustus 2014
Guido (20): ‘Ik sta er blanco in'
De KEI-week, een spannende tijd voor eerstejaars studenten in Groningen. Wie zijn ze, wat gaan ze doen, wat zijn hun verwachtingen? Vandaag Guido uit Haarlem.
via
http://ift.tt/XeqVvk
‹
›
Homepage
Internetversie tonen