dinsdag 12 augustus 2014

Guido (20): ‘Ik sta er blanco in'

De KEI-week, een spannende tijd voor eerstejaars studenten in Groningen. Wie zijn ze, wat gaan ze doen, wat zijn hun verwachtingen? Vandaag Guido uit Haarlem.



via http://ift.tt/XeqVvk