donderdag 7 augustus 2014

Groninger hoogleraar: lonen moeten omhoog

GRONINGEN - De tijd is rijp om de lonen te laten stijgen. Dat vindt de Groninger hoogleraar internationale economie Steven Brakman.



via http://ift.tt/1syBinY