Groningen
donderdag 7 augustus 2014
Groninger hoogleraar: lonen moeten omhoog
GRONINGEN - De tijd is rijp om de lonen te laten stijgen. Dat vindt de Groninger hoogleraar internationale economie Steven Brakman.
via
http://ift.tt/1syBinY
Nieuwere post
Oudere post
Homepage