GRONINGEN - De Groninger wethouder Paul de Rook (d66) roept 2017 uit tot Jaar van de Fiets. Groningen wil in dat kader graag voor de tweede keer het prestigieuze fietscongres Velo-City organiseren.
via http://ift.tt/1o11reQ
via http://ift.tt/1o11reQ