maandag 4 augustus 2014

Brandweer rukt uit voor 'bloembakbrand'

De brandweer in Groningen rukte zondagmiddag uit voor een buitenbrand bij de Oosterhaven. Ter plaatse bleek het te gaan om een bloembak die vlam had gevat. Lees verder...



via http://goo.gl/cbPmhE