Groningen
maandag 4 augustus 2014
Brandweer rukt uit voor 'bloembakbrand'
De brandweer in Groningen rukte zondagmiddag uit voor een buitenbrand bij de Oosterhaven. Ter plaatse bleek het te gaan om een bloembak die vlam had gevat.
Lees verder...
via
http://goo.gl/cbPmhE
Nieuwere post
Oudere post
Homepage