Binnert Blom en Bas Broekhuis treden 17 augustus als Yellow Circle Orchestra op in de watertoren van Stadskanaal. Tibetaanse klankschalen, synthesizer en didgeridoo gaan een dialoog aan met de akoestiek van de watertoren.
via http://ift.tt/1B5lLRv
via http://ift.tt/1B5lLRv