GRONINGEN - Op de afrit bij de Lübeckweg langs de Groninger ring is vrijdagochtend een auto in brand gevlogen. Onder de motorkap ontstond vuur. De bestuurder is naar het ziekenhuis gebracht. Nog onbekend is wat de verwondingen waren.
via http://ift.tt/1zZtjDK
via http://ift.tt/1zZtjDK