Groningen
woensdag 2 juli 2014
Veteranen verkassen naar Winschoten
WINSCHOTEN - Veteranenhuis De Molenhoeve neemt zijn intrek in een voormalig bedrijfspand aan de Grintweg in Winschoten. In september moet het gebouw in gebruik worden genomen.
via
http://ift.tt/1xhAWUL
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Mobiele versie tonen