GRONINGEN - Als Nederland 13 juli wereldkampioen voetbal wordt, dan wil VVD-wethouder Joost van Keulen de Martinitoren oranje laten kleuren. ,,Het is natuurlijk nog niet zover, maar zou geweldig zijn als we de grijze dame een oranje kleurtje kunnen geven.''
via http://ift.tt/1qvsqzn
via http://ift.tt/1qvsqzn