zondag 20 juli 2014

Update: Laatste loodjes sloop viaducten

GRONINGEN - De sloop van de twee viaducten aan de oostelijke ringweg gaat zondagavond de laatste fase in. Na middernacht is het ergste lawaai voorbij: dan wordt er niet meer ‘gejeckerd': er wordt geen beton meer gebroken. Wel kan het zijn dat er nog wat opgeruimd wordt.



via http://ift.tt/1kIX2Ic