Op de kruising van de Emergoweg en D.H. Vinkersweg in Westerlee zijn vrijdagmiddag rond 13:00 uur twee auto's op elkaar gebotst. Twee personen zijn met rugklachten naar het ziekenhuis gebracht. Lees verder...
via http://goo.gl/uLXIrF
via http://goo.gl/uLXIrF