Bij het hoofdstation in Groningen worden twee extra tunnels aangelegd. De ene tunnel is bedoeld voor bussen, de andere voor fietsers. De tunnels moeten zorgen voor een betere doorstroming van het verkeer en voor een veiligere verkeerssituatie. De tunnels komen naast de al in de plannen opgenomen reizigerstunnel. Lees verder...
via http://goo.gl/DV8mhU
via http://goo.gl/DV8mhU