Groningen
dinsdag 22 juli 2014
Tractor rijdt in Winschoterdiep
GRONINGEN - Bij afvalverwerking Stainkoeln in Groningen is dinsdagavond een tractor in het Winschoterdiep gereden. De bestuurder is ongedeerd. Hoe dit kon gebeuren is nog onbekend.
via
http://ift.tt/1tubARA
‹
›
Homepage
Internetversie tonen