GRONINGEN - Voormalig Gasunie-voorzitter George Verberg stelt een boycot van het gas uit Rusland voor. Niet met ingang van vandaag, maar over een maand of drie. Die periode moet Europa gebruiken om zich hierop voor te bereiden. Dat moet door ervoor te zorgen dat de gasleidingen tussen Rusland en Europa ook gas de andere kant op kunnen voeren om zo het oosten van Europa te voorzien van gas.
via http://ift.tt/1nfm7id
via http://ift.tt/1nfm7id