GRONINGEN - Groningers die lid willen worden van de Stadspartij, zijn dat direct. Tot voor kort waren nieuwe leden eerst aspirant-lid. Vervolgens bepaalde het partijbestuur of men volwaardig lid kon worden. De ledenvergadering heeft die bepaling geschrapt, volgens de leden heeft deze handelwijze de groei van de partij geremd. Potentiële leden zijn nu na aanmelding direct partijlid.
via http://ift.tt/1kiIcrt
via http://ift.tt/1kiIcrt